02:11
0
birbirinden güzel hikayeler okumak için hoşgeldiniz.sitemizde sizi memnun edeceğiz.kaliteli hikayeler sadece bizde bulunur süper sexi hikayeler sex hikayesexsex hikayehikayesex hikayeler
benim adım ahmet ben 18 yaşındayım bir gün amcamın karısı beni çağırdı am amcamın karısı iri yarı bir şey ama varaya en çok onun götünü çok seviyorum amcam işe gitti beni cağirdı seninle bir yere gidicez dedi vebende annemden izin alıpm evden çıktık yengemv-bana biz şindiannaemin evine gidicez dedi ve ben de tamam dedim ve yola başladıktan sonra oto büse bindikve otobüs kalbalıktı otobüste biz yengemla ayakta kaldık yengem tamda önümesex hikaye
sex hikayeleri geçti ben çook heyacanlıydım ve otobüs ilerledikten sonra sikim yengemin kalçalarına doğrudayandıktan sonra sikim birden kalkmaya başladı veilri geri ittirdikten sonra birden yengenmbana doğru baktı ben birden kırmızı oldum ama yengem bana kulama seslenerek bastır dedi ben ama çok heyacanda şaşıyırıyordum ben de tamam dedim ve bastırmaya başladıktan sonra ben sonra yenge burda yapmayalımdedim otele gidelimdedim ve otele gittikten sonra orda yengeme bacakarsı koyduktan sonra 10 dakika sonra bende geldi ağzın a verdim yengemde boşaldıktan sonra eve koyulduktan sonra yine otobüse bindik ve otobüste ona uyine dayadim arkadaan büyük götüne ve eve geldikten sonra eve deldiktyen sora bana artık bize gel ve beni hep sikebilirsin ve hep artı yengemi,siktim gen ç kızlar sizide bekAmcamin karisi dul ensest sex hikaye

0 yorum:

Yorum Gönder